Yleistä tunneista

Ryhmäliikuntatuntien kesto on 45 tai 55 minuuttia, tuntikuvauksista löydät tarkemmat ajat ja selostukset tuntien sisällöistä. Jäsenkortilla voit osallistua niin monelle tunnille kuin haluat. Jos haluat liikkua vain silloin tällöin, voit toki tulla tunnille mukaan myös kertamaksulla.

Pääsääntöisesti tunneillemme ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Poikkeuksena on kuitenkin kuntosalicircuit ja vesijumppa, jotta kaikkien olisi turvallista liikkua ja kaikille riittäisi välineitä. Näille tunneille ilmoittaudutaan go.hoika.net-sivujen kautta (lisätietoa Ilmoittautuminen- kohdasta).

Muistathan liikkua ryhmäliikuntatunnilla omaa kehoasi ja sen rajoja kuunnellen. Meidän kanssamme liikkumisen on tarkoitus tuottaa iloa, kohottaa kuntoa turvallisesti ja on kunnia-asia, ettei tunnille osallistuminen ole kenellekään kynnyskysymys. Yleisesti tunnit sopivat kaikille, mutta jos et ole ihan varma sopiiko tunti sinulle, kysäise rohkeasti ohjaajilta!

Huolehdithan omasta vakuutusturvastasi!

Mukaasi tarvitset juotavaa, jumppapatjan ja repullisen liikkumisen iloa!

Jos tunnilla on kolmena kertana peräkkäin 7 tai vähemmän jumppaajaa, tunti voidaan lopettaa kesken kauden.

Jäsenmaksujen palautukset lääkärintodistusta vastaan.

TULETHAN TUOKSUTTA TUNNEILLEMME!